4 éves karrierterv – és a legfontosabb irányelvek
Van egy rendkívül jó videó-összeállítás, ami segít abban, hogy sikeres legyél az DM-ben.
Az előadó Richard Brooke – az első részben elmeséli a történetét.
Néhány kulcsmondatot leírok ide a videóból, hogy időnként gyorsan át lehessen tekinteni a legfontosabb irányelveket.
„Több ezren dilemmáznak, rengetegen belevágnak, sokan közülük mégis kudarcot vallanak. Néhányuk azonban sikeres lesz.
Amit kínálunk az nem egy jövedelem, hanem lehetőség a vagyonépítésre. Ezt nem lehet felépíteni egyik napról a másikra.
Viszont ha 4-5 évet dolgozol a megfelelő cégben lehetőséged nyílik egy több milliós eszköz felépítésére. Ez pedig a vagyonépítésben fénysebességet jelent.” (Az utolsó videóban egy példával tökéletesen meg fogod érteni ezt a kijelentést.)
Mik azok a törvények, amelyek működőképessé és értékessé teszik az üzletet?
A négy éves terv, 4 pilléren áll:
1. Emberek
2. Szolgáltatások,Termékek
3. Pénz
4. Eszközérték – passzív jövedelem
A videót is nézd végig, mert még jobban megérted az egészet!
A 2. rész a jelöltkutatásról szól, azaz hol és hogyan találom meg a megfelelő embereket.
Hatástöbbszörözés! – Sok ember fejenként keveset ad el. Ez elősegítette, hogy a fókusz átálljon a termékeladásról az új üzletépítők bevonására.
Az emberek egyrészt a terméked és a céged miatt csatlakoznak, de legfőképpen miattad.
Te olyan ember vagy, akivel élvezet a munka?
Szeretnek Veled lenni?
Van humorod?
Inspirálod az embereket?
Bíznak Benned?
És ami a legfontosabb, amire nincs befolyásod, hogy a megfelelő időben mutatod-e be nekik a lehetőséget?
3 alapvető dolgot kell tenned ahhoz, hogy azt mondhasd: építem az üzletem.
1. Rendszeresen használd a szolgáltatásokat,termékeket!
2. Ajánld a szolgáltatásokat, termékeket másoknak is!
3. Ismertesd meg az üzleti lehetőséget!
A többit nézd meg a videóban:
3. rész – Termékek
„Ahhoz, hogy havi rendszerességgel legyen jövedelmed, valami olyat kell ajánlanod, amit havonta vásárolnak, fogyasztanak. Az így kialakult forgalomból származik a bevételed.
Az egyik leggyakrabban feltett kérdés: „Ha mindenki hálózatot épít, mégis ki adja el a szolgáltatásokat,termékeket?”
A válasz egyértelmű: Mindenki vásárolni fogja a szolgáltatásokat,termékeket. Az üzletépítők saját fogyasztásra vásárolnak szolgáltatásokat, illetve a terméket.
Ha nyitott szemmel jársz, segíthetsz az embereknek megoldani egy-egy problémájukat a szolgáltatásokkal, termékeiddel és az üzleteddel. Ha elmondják mi a problémájuk, csak ajánlj egy olyan megoldást, ami Neked már bevált.”
Bővebben:
4. Jutalékterv – Pénz
„Minél nagyobb forgalmat generál a hálózatod, annál több pénzt keresel.”
5. Passzív jövedelem, azaz a hálózat „eszközértéke”
„Megfelelő rendszerrel építve, a megfelelő termékeket használva, és a megfelelő hálózatban tevékenykedve a jövedelmed az egyéni erőfeszítéseid több ezerszeresére is nőhet.
Ráadásul ezt a jövedelmet folyamatosan kapod, akár aktívan építed az üzletedet, akár nem.
Az DM termékek legfőbb kritériumai:
1. Szereted őket?
2. Nyugodt szívvel ajánlanád másoknak is?
3. Rendszeresen használnád őket akkor is, ha nem építenéd az üzletet?
Az a jövedelem, amely a közvetlen termékértékesítésből származik töredéke annak, amit a hálózatod utáni jogdíjakból kapsz.„
Húú, ezt feltétlen nézzétek végig, ebben annyi jó gondolat van:
6. rész – Passzív jövedelem
Kiváló példa van a videóban, számomra döbbenetes felfogni, hogy ez így működik.
„A vagyonépítés folyamata a Network Marketinggel nem könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. Viszont sokkal könnyebb, és kevésbé kockázatos, mint az ingatlan, a tőzsde vagy más pénzügyi befektetés.”
Ha változtatni akarsz az életeden készen állsz arra, hogy bátran elindulj?
Ezt a videó összeállítást is, magyar felirattal – Komáromi Miklósnak köszönhetjük, mint annyi sok más jó anyagot is. Köszönjük! 🙂
Ha nem látod a magyar feliratot, nyomd meg jobb oldalt lent a cc-t, és válaszd ki, hogy Magyar.